Friday, 26 October 2012

Malam oh malam...

Suatu malam yang membosankan.....

Hihihi,memang aq sedang tak ada kerja!!
Arrr.....

Thursday, 25 October 2012

KeNyAtAaN!!


Hye...
apa khabar??sihat atau tak..
jgn laa sakit esok nak raya tau!!!
hehehe
nak bicara ttg couple!!
macam mana couple??
serious aq x pernah couple....
~tipu~x kot..
Fakta:
 ~Lebih baik hormat org yang anda sayang daripada anda cakap anda cintakannya~
klu betul anda syg kannya,tanya kenapa dan mengapa anda sayang kannya!!
jika dah jumpa cercari kat mana ikhlasnya????
klu anda sukakan seseorang tak perlu ungkap dgn kata2..
sbb sesetengah perempuan dia tak suka dgr kata2 manis dari seorang lelaki yang belum tentu syg dia sampai mati!!!
jgn ingat perempuan sama!!

KebOsAnaN tLh MeLanDa:)


Hye...
mlm yang sungguh membosankan..
sepatutnya mlm nie dgr takbir raya tapi tak langsung!!
mana hilangnya...~tak patut2~
herm...
bagi menghilangkan kebosanan biar aku share something
dengan baby blog aq nie kan????

Nak share apa arr??
no idea!!
yup,tiada idea!!!
time2 nie laa otk jadi jem,semput!!!
herm....
wait 3
baru 5 minit 23 saat aku buat pizap!!
nak tengok...
jom....let's go!!!



InI sAyA....Hehehe..(x der keje)


                                                                Amacam ok??
Ha!kalau tak ada kerja nanti buat laa kerja LOL bersama saya
~ngeh~
hErmmm,jujur sebenarnya aq tak tahu
maksud LOL 2 benda ker,binatang apa??
pelik tapi yang tu laa yang srg diungkapkan!!
aq pon main hentam jer ckp tanpa tahu apa maknanya..
hehehe:)
ok laa asalkan
I'M HAPPY NOW~









Tuesday, 23 October 2012

~eRMmm~

                                       

                                     Farah AnD ShEfFi

       Kau selalu ada sewaktu susah dan senang..

                                    

Yeah!!

Hye you!!
saya dah balik umah(dh sampai pon dlm kul 3:30 tadi kot)
hihihihi..
rindu nak update blog
korang,cuti nie buat apa?
aku??
hermm
dok umah layan kebosanan ini!!
layan laa citer TIARA
best laaa..
menarik antara percintaan remaja..
Herm..
pbs PAI aku bukan antar pon ustaz wan mesti marah..
huhuhuu tanggung laa padah sendiri k!!
yang penting aq dpt balik umah....