Saturday, 9 June 2012

 
Bye my blog...
Dah nak blk maktab....
I'm write my status next time...
I'm so sad today because ......
mesti laa sbb nak back my college....
Hope,kat maktab I'm happy with my fwen...
Bye blog...
~MissPurpleFarah was writing....~


mY -RoOmAtEs

Farahanum
       AtinWana
Nurina


 Bilik 38

"We Are Together Now" 

Friday, 8 June 2012

KeIkhLaSaN n KePeRcAyAaN...

hai..
nak tau x makna keikhlasan dan kepercayaan...jom laa tengok kan????

KEIKHLASAN:
                          keiklasan ibarat seekor semut hitam,di atas batu hitam,dimalam yg kelam..ianya wujud tapi sukar dilihat.....


KEPERCAYAAN:
                              kepercayaan seperti kertas apabila telah diramas ia takkan kembali sempurna...(sekali lakukan khianat sukar dipercaya lagi)

Thursday, 7 June 2012

CaMaR SePeRtI AkU!!

Hai...

susah jadi manusia sbb dia diberi perasaan,sukar jadi haiwan sbb dia sering dihina,bodoh jadi tumbuhan sbb dia x mampu buat apa2 jadi haruskah aq jadi angin yang mengikut rentak kehidupan???Aku x tahu,tp lbh baik begitu dari jadi manusia tak berperasaan,jadi haiwan tapi sering dikeji dan jadi tumbuhan sering dinilai....

Tuesday, 5 June 2012

LuAhAn yAnG X tErDaMbAr..... :)

hai semua....
rindu nax tinggalkan blog nie,sebab banyak gilerr luahan hati aq kat sini!!Tapi nak wat cam nerr cuti sk nax abiz dah~kena laa pasrah,redho je laaa~huhuhu,pejam clk 2 cepat giler masa berlalu,rasa mcm baru semalam cuti,tup2 dah nak abiz cuti dah!!(perlu kerr semua owg tau yg aq x nak blk asrama,x nak balik bilik,x nak blk kelas)'syuhhhh,biar berlalu perasaan itu,waktu aq tls nie aq tgh dengar lagu free dari funfair,ok laa sap bajet....tbl poket huhuhu....~fkran owg yg cemar~bajet'
aq rindu sk rendah dulu,aq nak blk pusing kan masa nie!!aq tak sanggup nak biarkan masa nie berlalu dengan begitu cpt,aku tak nax kebahagiaan 2 pergi!!!Aku rindu kwn2,kelas 6 arif yang teramat dol 2,aq rindu cikgu, n else dari SKK4~

Sunday, 3 June 2012

Let it go!!



Dear cinta....


Hidup tanpa cinta umpama pokok tanpa buah....
jadi hargailah cinta yg anda miliki kerana cinta amat sukar utk didapati...
mencintai seseorang memang senang tpi tuk membuat org itu suka kan kita itu yg susah...jadi bila kita mencintai seseorang cintailah dgn ikhlas walaupun org itu tdk menyukai kita!!!
Bkn senang utk mencari cinta sejati....
~Pesanan saya jauhkan laahhh diri dari cinta kerana cinta hanya bisa buat kita mati perlahan-lahan....
jangan biarkan hati kita dibelah2 biar laa dia ttp bersatu utk Allah~