Tuesday 25 September 2012

Happy Birthday Mum

Hello everybody...

hari nie hari yang paling bermakna buat aku iaitu hari lahir mamaku yang tercinta..
aku harap semua yang di inginkan akan terlaksana..
walaupun benda impiannya begitu mustahil..
anggaplah ia akan tercipta didalam mimpi yang lena...
mama,jika kau ingin tahu aku sangat bertuah memiliki mama sehebatmu,sekuatmu,sebaikmu,sesabarmu,secantikmu, yang selalu didalam hatiku..
mama,aku akan belikan kamu sebuah benda yang tiada nilainya..
yang x bisa dibeli oleh mana2 manusia...
yang bisa dirasai oleh mana2 manusia..
hanya mama sehebatmu sahaja yang dapat merasanya...
itulah janjiku yang akan kutelan hingga satu hari nanti aku akan ku buktikan segala janji itu...
mama..
kau seorang ibu yang sangat tabah..
mendidik anakmu tanpa kira penat lelah..
menyisir rambutku penuh kasih...
kau ibuku dunia dan akhirat...
aku tak mahu kehilanganmu ibu..
kerana kau terlampau sempurna buatku...

Mama,angah sayang mama...
sayang sangat..
walau sedetik terpisah darimu...
rinduku padamu tidak pernah menipis...

Happy Birthday mama...
sayang mama selalu...

No comments:

Post a Comment