Monday 24 September 2012

sayang blog

tu laa bagi siapa yg terlepas siapa suruh x reti nax duk
hye blog ku yang tersayang
assalammualaikum dan selamat petang cinta!!


Aku baru saja habiz telah citer "Cik Paris  Diva Kampung"lalonan Lyana Yasmin...
best laa juga walaupun tak berapa sihat tapi aku tetap layan citer comel 2!!!
aku suka giler lyana yasmin,dah laa comel,cantik hisss....memang best....
diam...hihihi

Ari nie aq masih x balik lagi asrama...
demam sikit..
so I'm just  sleep at home,cann't do anything,auch!!..so blerr...
but I can still play with my beloved teddybear....
korang semua ada teddybear??
If have,jaga dia  baik-baik nanti klu korang deman/sakit diorang jer takkan lari tinggalkan kita...
likes your parents,grandpa,grandma and your siblings...hehehe
mereka tak akan tinggalkan korang,percayalah...

Ermm,kawan aku yang ada kat maktab sekarang nie ngah wat apa arr??
you know I miss you!!
Doakan aku cepat sihat ok!!
nanti leh aku go maktab cepat....


Lagi satu hal yang aku tengah bingung nie!!
masalah folio Geo,aku tak der nie!!
macam mana diorang nak siapkan without me...
arr 10sion nyerr...
korang baca laa blog nie...
pastu khabarkan aku pasal hal nie..
aku bingung nak buat apa sekarang nie...


Okey laa babe..
I have to go now....
happy can write this blog.....



                                                                                       Love Anum,
                                                                                                       farahanum

No comments:

Post a Comment