Saturday 22 September 2012

You Back!!

Hye blog syg!!!
hei semua tengah buat apa 2?
bosan x?
klu bosan dgr la THR gegar,radio nom.1 di pantai timur..hihihi jadi tukang promote laa pulak!!
Aq tax tahu nak write apa lagi nie,sbb kwn aq yg srh aq update blog nie...
menyampah betol~ngeh~
hei,korang klu ada mamat tanya "suka tak kat aq?"korang nax jwp apew?
jgn fikir bukan2 ok,aku saja jer tanya!!hihihi
Herm,sedih sgt sbb semalam akak aku dah blk Penang,herm......
korang sedih nangis x?
aku??
buat muka seposen adalah,hihhi
jgn nangis membazir air mata tahu!!
aq tak nax akak aq bla,pas2 aku dapat berita kereta diorang rosak
mau aku x lompat suka,tapi ayah aku tlg repair,pastu elok balik,
and diaorang balik jugak akhirnya,
doaku x menjadi laa jwp nyerr,hihihi

pengajarannya:
                           Redholah selalu~ngeh~

No comments:

Post a Comment