Friday 7 December 2012

STRESS

 
 
Hai semua!!
Hari nie aku pergi SEGAMAT,tujuan utamanya adalah untuk membeli cat yang tak cukup hari tu,haa yup!!
lepas tu terus nak pergi buat kaca mata akak aku 2,
haaa macam2...
herm,pergi segamat ingatkan nak enjoy shopping ,
rupa-rupanya x seperti yang dijangkakan...argggg
aku adalah sikit merungut kat my dad yang aku nak beli kasut..herm macam tu laaa
tapi 'tak dapat'
ermmm,ermmm,ermmmm,ermmmm...sedih laaa
the cost ~only RM69.00..
arr??mahal sangat ker??mama aku bagi jerr tapi abah aku yang...x bagi..
ah,geram....
nie pon tengah geram kakak yang sangat menyebalkan...
tak habis2 nak kacau owg..
tolonglah buat hal sendiri,aku tak pernah kacau dia pon kan???argg,memang tak best ada KAKAK yang asyik kacau daun,menyampah..
tolonglah jangan asyik nak fikir diri sendiri..
ko tak balik better lagi okey kot!!!serius!!!
lain kali kalau dia kacau aku lagi,tengok laaaa....SIAP..
ok laaa membebel,selamat malam sayang.BYE!!

No comments:

Post a Comment