Friday 9 November 2012

AsyiK2..bisA pULanG!!

Oiiii,
ngah wat pew 2?
bosan?
jgn laa bosan 2,kami hepi jer kat sini...
hehehee
best kan dapt cuti!!
bisa jauh dari budak lelaki 106 yang amat menjengkelkan itu....
Alhamdullillah....
syukur ke hadrat ilahi~ngeh~
Ermmm,nak ucapkan selamat bercuti,selamat hari jadi~pd yang berkenaan shj~,selamat siang/malam/petang/subuh/senja/tengah hari...n ever!!Happy Holiday tau...untuk roomates ku yang tercinta,tersayang aku nak minta maap jika ada wat salah kat korang,serious bukan niat aku nak wat korang terasa atau benda,maap jika ada buat salah ok!!Mungkin taun dpn kita dah tak se-ROOMATES tapi kita tetap boleh jadi bestfriend kan??Serious sepanjang roomates ngan korang aku heppy giler..korang ajar aq suka sikit berkawan ngan PELAJAR LELAKI ,korang beri aku semangat,korang pujuk aku bila homesick,aku ada waktu aku sakit,korang setia waktu aku alone...korang adalah benda yang jauh lebih berharga daripada emas,permata,korang tak pernah buat aku sakit hati sebenarnya...semua yang korang buat mesti ada sebabkan???mungkin kita pernah gaduh,salah faham,dengki atau apa tau utk pengetahuan korang kita sama saling perlu memerlukan....aku ingat aku akan dapat roomates yang menjengkelkan tapi tak sangat murah giler rezeki aq dapat roomates sebaik,secomel,secantik,sehebat,se-enjoy korang...

          Walau pun kita tak der gi kls sama2,makan sama2 tapi hubungan jauh lebih indah dari sahabat...kalian semua indah belaka!!!
        Ermm,untuk wana..
       semoga teruskan perjuangan,x yah fkr nak pindah sbb klu awk fkr awk pindah x der siapa yg nangis,awk salah roomates org first akan nangis,giler untuk awk tau!!Kami syg awk...sowy klu selama saya x perfect jadi kwn awk tapi saya akan cuba lagi!!
           
            untuk Atin...
            Semoga happy ngan hidup awk..awak banyak bagi saya nasihat,pujuk saya bila saya lemah...jasa awk terlampau banyak utk saya balas..mungkin pernah kita gaduh dan memang ada gaduh..seriously saya nax minta maaf sangat!!Saya terlampau ego mungkin.....sowy jika saya ada sakitkan hati wk...
          
             Untuk Ainnun pula...
           saya berterima kasih sebab awk nak kwn ngan budak mcm saya nie....awk sangat baik hati ngan saya,saya suka giler kwn ngan orang sebahagia,secomel,sebaik awk...Ermmm,kita sama2 suka lagu2 dalam cie nada cinta kan??hermm,kesian awk x dpt tengok ending dia...Ok,saya minta maaf kalau saya ada buat awk sakit hati,pukul awk sampai cam nax nangis kat musolla hari tu,buat awk kecewa atau sebagainya...awk terlampau baik untuk saya membalas jasa...
halalkan makanan yang pernah beri 2 tau....ingat tak detik2 kita makan koflik ngan dutch lady 2,good job..sedap jugak kan??
kenagan kita takkan pernah saya lupakan...




SAYA SAYANG ROOMATES 38 KETAT2....

No comments:

Post a Comment