Tuesday, 13 November 2012

ENTAH DAN TAK TAHU~

Hye chumill...
saya balik penang cuti nie...
best gilerr,
korang cuti kat aner??
Best tak destinasi korang 2????
hope,best kan???
Ermmm...
baru jer tinggalkan kawan2 kar mrsm Muadzam Shah dah rasa rindu..
rindu nak gadoh2,rindu nak share cerita n banyak lagi..
korang adalah pengalaman terindah aku sepanjang aku di mrsm muadzam shah..
korang tau x korang nie baik sangat??
korang ajar aku banyak pengalaman dalam menempuhi kehidupan...
terima kasih sebab nak jadi kawan kawan aq...
sayang korang tau...

No comments:

Post a Comment