Monday 19 November 2012

kAu Yg BerNaMa SaHAbaT

Harga seorang sahabat lagi mahal dari harga emas dan permata,tanpa sahabat mungkin kita tak akan ke tahap kelak,mungkin kita sudah berpisah tapi memori yang kita tempoh selama ini menjadi kenangan untuk kita imbas kembali....
 
Kata-kata puitis ini aku tuju kan khas buat sahabat aku sewaktu di sk keratong 4...
aku bangga ada sahabat seperti kamu,sebenarnya..
selama 7 tahun kita berkawan kau selalu ada disisi ku..temani hari-hariku...
Even,kau dah berubah sekarang atau apa pun yang terjadi pada diri kau,I'm always beside you..jika kau sudah melupakanku,kau perlu tau aku tak pernah melupakan mu..seandainya kita ditakdirkan bertemu lagi,aku mahu melihat dirimu sekarang,apakah benar kata2 mereka yang kau telah berubah??Jika kau telah berubah aku harap jangan kau ubah aku sebagai sahabatmu,sebab kau selalu di carta pertama sebagai sahabat karibku...Aku doakan kau bahagia dengan jalan pilihan kau..semoga satu hari kita bertemu kembali INTAN.....namamu sentiasa di mindaku...
terima kasih kerana sanggup mengorbankan masamu buat diriku......
khas buatmu,
                    INTAN ANIS SYAFINAZ BINTI NORHASHIM

No comments:

Post a Comment