Tuesday, 20 November 2012

BAKSO SPECIAL




Hai..
today???ermm,mungkin hari yang kosong,tanpa sebarang temujanji,lepak n apa!!uwaaaa,bosan laaa,lepas balik dari cuti kat Penang langsung tak tau nax wat keje apa..Ermm,bosan jugak asyik layan facebook jerr,asyik2 dok chat ngan kawan yg sama,'bosan laa awak...'hehehee,jgn mrh kwn..erMmm,ari nie korang sarapan apa??aku makan 'soto"ermm,yummyyyy sedap jugak!!kenyang perut aku..tengahhari ni nak diet tu yang aku srh grandma aku wat bakso special..-ngeh-dah gemuk sekarang nie...jadi diet laa sikit!!korang nak makan bakso??Jemputlaa datang umah Farah...Biar Farah wat yang special untuk korang..rugi gila klu x dtg,-:P







No comments:

Post a Comment