Tuesday, 27 November 2012

GPS



hAI..rasa macam lama gile x update blog kan,padahal baru 4 ari tak update..hehe


nak citer pasal hari ahad ari 2..kami sekeluarga gi kenduri kat negeri sembilan so bila ada kesempatan nax keluar 2,alang2 tu jugak laa kami gi kuala lumpur...herm,niat utama nax gi KL adalah nak ambik GPS kat pakngah aku,tapi belum dapat GPS tu laa dia nak sesat,waktu dapat tu tak nak sesat la pulak,herm,lama nak cari jalan keluar balik,MCM ORG TAK DER KERJA PUSING KAT TEMPAT YANG SAMA...hehehe,but akhirnya jumpa laa gak...SYUKUR..
hari Isnin pulak,akak aku ambil temuduga kat mrsm muadzam shah,so dia cakap math susah,pasrah je laaa harap-harap dapat gak,Aminnnnnn..
ok laa sakat tu jer la nak membebel,bye comel/kacak........

No comments:

Post a Comment