Tuesday 20 November 2012

Best Friend

selamat malam semua ;)

malam yang cukup indah nie(ye kew??)sy nax share something ngan korang about "my bff"
no BF,but BFF


Nama BFF saya ialah.........


"Lily suriani"
Awak tau tak dia baik sangat,sangat baik..
saya gembira+suka+senang disisi dia sebagai kawan...
walaupun kita berkawan tak sampai 1 bln di smk SR tapi memori kita banyak dicorakkan,kan??
Klu awk baca entri nie,saya nax awq tau awq sangat bererti buat saya...awk adalah kawan yang terbaik yang pernah saya jumpa..
jika satu saat nnti kita bertemu semula,saya nak awk tau banyak yang saya nax share,luah,cerita kat awq..
sbb saya tau hanya awk sorang jer yg dapat memahami dan beri words kat saya untuk still calm...
thanks,sebab sanggup habiskan masa awk untuk berkawan ngan orang imperfect macam saya nie..
saya harap awk tak keberatan nax kwn ngan saya lagi,even kita dah tak jumpa lagi..
tapi saya serious 'i want to meet you '
Banyak cerita sedih+seeronok+kecewa+cemburu+menyampah yg awq tak dengar lagi...
awq dengak x nie....
JOM JUMPA!!
tapi kat mana??bila??boleh kew??
saya tak tau..
'I MISS REALLY MISS YOU SO MUCH,FWEN'




4 comments:

  1. HAI FARAH ! :D I MISS YOU SO MUCH . HAHA , MENTION NAMA SAYA NAMPAK ? :D TERHARUU GILE SAYA BACA, AWAK ! XD NAK NANGIS UN ADER ! btw , HARAP KITE AKAN JUMPE LAGI DEAR ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heii..
      nama awk tu best so sy mention laaa,saya pun harap kita akan jumpa lagi erk..I really miss u....:D

      Delete
    2. Okeh ! :) Sye nk lwat rompin nanti , harap ade CHANCE kebetulan nmpak awk yer! ^^ Haha byebye !

      Delete