Sunday, 18 November 2012

nama dia AMOI,awak tau x??

Assalamualaikum semua..
oh baik nya aku bagi salam-Alhamdullillah-

Korang semua tau tak yang kat penang ada Amoi???
Alaa mesti laa korang tak tau kan??
Mai sini aku kenal siapa AMOI 2!!
Amoi adalah seekor berok yang sangat jinak...
jinak giler nasib baik ayah aku tak kena gigit ngan dia tempoh hari...
gara2 ayah aku tak lepaskan tali ikat 2 dia mengamuk sampai nak masuk rumah tau tak??
hebat nya dia...-sangat-
Erm...yang tu laa yang aku nak citer sebenarnya...heheheee


No comments:

Post a Comment